Inicio | Acerca de la OEI | Cooperación | Formación | Publicaciones | Contactar

Biblioteca Digital de la OEI - CREDI
Boletín de Novedades 121 - Febrero 2007

Boletín 121

Acceder al índice

Contactar

 


INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION

Vol. 52, nº 5 september 2006

Unesco Institute for Education – Hamburg


 

CONTENTS

Introduction. Christopher McIntosh 393

Articles

The role of non-public schools in modern education systems: a polish perspective. Rafat Piwowarski 397

The british and curriculum development in west africa: a historical discourse. Kwabena Dey Ofori-Attah 409

Éducation, dialogue interculturel et société de l’information. Zacharie Zacharier 425

Re-play: re-assessing the effectiveness of an arts partnership in teacher education. Bernard W. Andrews 443

Erfolgsfaktoren von lehrstellenmarketin in der dualen berufsbildung: das beispiel schweiz. Fritz Sager 461

Book Reviews 479

 

FICHA BIBLIOGRÁFICA

TÍTULO REVISTA: International review of education
PUBLICACIÓN: Hambourg [Feldbrunnenstrasse 58, 20148]: UIE, 1997-
ENTIDAD RESPONSABLE: Unesco Instituto for Education [Hamburgo, Alemania], UIE
NOTAS: Bimensual. - Descripción basada n.1[1997]
COMPRENDE: [1997 n.1][1998 n.1]1999-2005[2006 n. 1-2,3-4,5,6]-
PAÍS/ORGANISMO: De
IDIOMA: Eng
ISSN: 0020-8566
TIPO DOCUMENTO: Periódica
LOCALIZACIÓN: CREDI, Madrid, Es
SIGNATURA: UNESCOPa.XV.R
MFN 0635
FECHA ENT.: 21-01-2007

[Subir]

Índice 121

Principal de la OEI | Biblioteca Digital