OEI

Está en:
OEI - CREDI - Boletín de Novedades - Febrero 2003


INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION

Vol. 48, nº 5 September 2002

Unesco Institute for Education – Hamburg


CONTENTS

Editorial 301

Articles

Intergenerational programs in schools: considerations of form and function. Matthew S. Kaplan305

Learning culture, spirituality and local knowlwdge: implications for african schooling. George J. Sefa Dei 335

Globalisation and the cultural politics of educacional change: the controversy over the teaching of english in West Bengal India. Timothy J. Scrase 361

Minority education in Inner Mongolia and Tibet. Edward J. Kormondy 377

Demokratie lerner am gymnasium: das Projekt “Schiler als Staat”.Claub Peter Sajak 403

Book reviews 415


FICHA BIBLIOGRÁFICA

TÍTULO REVISTA: International review of education
PUBLICACIÓN: Hambourg [Feldbrunnenstrasse 58, 20148]: UIE, 1997-
ENTIDAD RESPONSABLE: Unesco Instituto for Education [Hamburgo, Alemania], UIE
NOTAS: mensual. - Descripción basada n.1[1997]
COMPRENDE: [1997 n.1][1998 n.1]1999-2001[2002 n. 1-2,3-4,5,6]-
PAÍS/ORGANISMO: De
IDIOMA: Eng
ISSN: 0020-8566
TIPO DOCUMENTO: Periódica
LOCALIZACIÓN: CREDI, Madrid, Es
SIGNATURA: UNESCOPa.XV.R
MFN 0635
FECHA ENT.: 10-02-2003


 

© Organización de Estados Iberoamericanos para la Educación, la Ciencia y la Cultura